آزادسازی ۱۸ هکتار از اراضی کشاورزی رباط کریم با تخریب ۶۳۷ سازه غیرمجاز

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 11:17
رباط کریم- فرمانده انتظامی رباط کریم از اجرای حکم تخریب ساختوسازهای غیرمجاز و آزادسازی ۱۸ هکتار از اراضی کشاورزی در منطقه شهرآباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ تیمور کلانتری،پیش از ظهر سه‌شنبه، در جمع خبرنگاران، از اجرای حکم تخریب ساختوسازهای غیرمجاز و آزادسازی ۱۸ هکتار از اراضی کشاورزی در منطقه شهرآباد رباط کریم خبر داد.

کلانتری در ادامه اظهار داشت: در راستای مقابله با ساختوسازهای غیرمجاز و اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، با هماهنگی مقام قضائی تعداد ۶۳۷ مورد ساختوساز غیرمجاز شامل دیوارکشی، استخر، آلاچیق و بناهای بدون مجوز در رباط کریم تخریب و ۱۸ هکتار از اراضی کشاورزی در شهرآباد آزادسازی شد.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با متجاوزان به اراضی کشاورزی، گفت: حفاظت از اراضی حاصلخیز و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز، از اولویتهای انتظامی شهرستان رباط کریم است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.