توقیف کامیون‌های حامل ۱۷۰ هزار لیتر گازوئیل فاقد مجوز در آباده

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 10:20
آباده- فرمانده انتظامی آباده از کشف ۱۷۰ هزار و ۳۵۰ لیتر گازوئیل فاقد مجوز از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی زنگنه نیا با اشاره به کشف بیش‌ از ۱۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آباده گفت: در راستای اجرای طرح برخورد و مقابله با قاچاق سوخت، ماموران انتظامی آباده حین گشت زنی در محور آزاد راه شاهچراغ در اردیبهشت ماه سال جاری طی چند عملیات، موفق به توقیف ۶ دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از این کامیون ها در مجموع موفق به کشف ۱۷۰ هزار و ۳۵۰ لیتر گازوئیل فاقد مجوز شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش سوخت های کشف شده را ۱۵۶ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال برآورد کردند و در این راستا راننده های هر ۶ کامیون پس از تشکیل پرونده قضایی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.