خدمات انتظامی اهواز نباید حتی لحظه‌ای متوقف شود

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 10:14
اهواز - دادستان مرکز خوزستان گفت: در شرایط حساس کشور نباید کوچک‌ترین خللی در خدمات‌دهی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به مردم ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خلفیان صبح امروز سه‌شنبه در بازدید از فرماندهی انتظامی کلانشهر اهواز بیان کرد: با توجه به اوضاع حساس کشور و شرایط جنگی، خدمات‌رسانی به مردم باید بدون وقفه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ادامه داشته باشد.

وی افزود: نیروهای انتظامی در این شرایط با رویکردی جهادی و به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کنند و اقدامات فرماندهی انتظامی اهواز در این زمینه قابل تقدیر است.

دادستان مرکز استان خوزستان با اشاره به فعالیت کارگروه مشترک قضایی و انتظامی اظهار کرد: این کارگروه به صورت تخصصی و موضوع‌محور راهکارهایی برای افزایش ضریب امنیت و آسایش مردم بررسی و اجرا می‌کند.

خلفیان ادامه داد: یکی از نتایج فعالیت این کارگروه افزایش کشف و کاهش وقوع برخی جرایم به ویژه بزه سرقت در سطح استان بوده است.

وی تأکید کرد: دستگاه قضایی از نیروهای انتظامی در مسیر تأمین امنیت جامعه حمایت قاطع خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.