نیازمند- پرپسپولیس؛‌ ماجرای بیرانوند دوباره تکرار می‌شود؟

همشهری آنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 08:25
شایعه کسر مبلغی از قرارداد دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، تبدیل به جنجال بزرگی شده است.

به گزارش همشهری آنلاین در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس قصد دارد بخشی از قرارداد پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش خود را کسر کند منتشر شد.
این شایعه از آنجایی بوجود آمد که گفته می‌شد رقم قرارداد او بالاست و مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال کم‌کردن این رقم بودند تا رقم فصل بعد این گلر، با کاهش روبرو شود.
پیگیری‌ها از باشگاه نشان می‌دهد که چنین خبری صحت نداشته و باشگاه به دنبال کسر قرارداد دروازه‌بان اول خود نیست.
درباره کسر قرارداد برخی از بازیکنان، شایعاتی مطرح بود که مسئولان ارشد پرسپولیس اذعان دارند چنین برنامه‌ای در روند کاری آنها قرار ندارد و باشگاه به دنبال تنش و تقابل با بازیکنان خود نیست.
پس از جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، حواشی زیادی برای این باشگاه به وجود آمد. به نظر می‌رسد این مسئولان این باشگاه به دنبال رابطه توأم با آرامش با پیام نیازمند هستند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.