به گزارش اقتصادنیوز، موسی غنینژاد، اقتصاددان، در گفتوگوی خود با اکوایران در مورد مذاکرات بین ایران و آمریکا به این امر اشاره داشت که اولویت اول مسئولان در مذاکرات باید پیگیری رفع تحریمهای اقتصادی باشد، تا تحریم برقرار است مشکلات ما حل نخواهد شد.
این اقتصاددان به نظرسنجی صداوسیما اشاره کرد و گفت خواسته اصلی مردم و مسأله اصلی در آن نظرسنجی هم رفع تحریم ها اعلام شده بود.
غنی نژاد گفت: متاسفانه حتی تیمی که به ریاست آقای قالیباف برای مذاکره رفت بیشتر از حق و حقوق گفت تا رفع تحریم.
وی تاکید کرد: ما اگر قطب نمای استراتژی را بر منافع ملی تنظیم کنیم راحت تر می توانیم مذاکره کنیم و بهتر نتیجه بگیریم.