غنی‌نژاد: مسئله اصلی ایران تحریم است، گفته بودیم مقدمه جنگ می شود | اولویت اول مسئولان در مذاکرات باید رفع تحریم‌ها باشد اما...

اقتصادنیوز سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 03:31
اقتصادنیوز: موسی غنی نژاد در گفت و گویی تاکید کرد اولویت ایران رفع تحریم ها و منافع ایران است که متاسفانه حتی تیمی که به ریاست آقای قالیباف برای مذاکره رفت بیشتر از حق و حقوق گفت تا رفع تحریم.

به گزارش اقتصادنیوز، موسی غنی‌نژاد، اقتصاددان، در گفت‌وگوی خود با اکوایران در مورد مذاکرات بین ایران و آمریکا به این امر اشاره داشت که اولویت اول مسئولان در مذاکرات باید پیگیری رفع تحریم‌های اقتصادی باشد، تا تحریم برقرار است مشکلات ما حل نخواهد شد.

این اقتصاددان به نظرسنجی صداوسیما اشاره کرد و گفت خواسته اصلی مردم و مسأله اصلی در آن نظرسنجی هم رفع تحریم ها اعلام شده بود.

 غنی نژاد گفت: متاسفانه حتی تیمی که به ریاست آقای قالیباف برای مذاکره رفت بیشتر از حق و حقوق گفت تا رفع تحریم. 

وی تاکید کرد: ما اگر قطب نمای استراتژی را بر منافع ملی تنظیم کنیم راحت تر می توانیم مذاکره کنیم و بهتر نتیجه بگیریم.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.