اظهارات وزیر ارتباطات درباره دسترسی اینترنت با کیفیت به مردم +فیلم

اقتصادنیوز دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 20:01
اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: با وجود اینکه پایداری ارتباطات داخل کشور و خدمات را در بخش خصوصی و دولت شاهد هستیم، ولی آسیب‌هایی به دلیل عدم دسترسی به اینترنت اتفاق افتاده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از هم میهن، ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مطالبات برحق مردم و کسب‌وکارها از حاکمیت موضوع دسترسی با کیفیت به اینترنت است. با توجه به شرایط حاکم بر کشور و جنگ تحمیلی بنا به صلاحدید مراجع ذی‌ربط، دسترسی‌ها محدود شد. 

وی افزود: با وجود اینکه پایداری ارتباطات داخل کشور و خدمات را در بخش خصوصی و دولت شاهد هستیم، ولی آسیب‌هایی به دلیل عدم دسترسی به اینترنت اتفاق افتاده است؛وزارت ارتباطات شبانه‌روز در حال تلاش برای ارائه دسترسی اینترنت باکیفیت به آحاد مردم است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.