رفع تصرف ۱۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان فارسان

خبرآنلاین دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 18:33
فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان از آزادسازی و رفع تصرف بیش از ۱۵۰۰ متر مربع از اراضی دولتی در منطقه «دره حنا» خبر داد. وگفت: این عملیات که توسط یگان حفاظت از اراضی صورت گرفت، سرمایه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را به بیت المال بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی استان  ، ایرج صفری فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی  اداره کل  راه و شهرسازی استان اظهارداشت : با نظارت دقیق و اشرافیت این یگان، یک فقره تصرف غیرقانونی در اراضی منطقه موسوم به «دره حنا» شناسایی و بلافاصله اقدامات قانونی لازم در این راستا آغاز شد.

وی افزود: در این عملیات ۱۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی که توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود؛ رفع تصرف و به‌صورت کامل آزادسازی شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی  اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به ارزش ریالی این پرونده خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی زمین مذکور را ۴۵۰ میلیون تومان برآورد کرده‌اند که با اجرای این عملیات، این زمین از دست‌اندازی متصرفان خارج و به بیت‌المال بازگشت.

صفری در پایان بر برخورد قاطع با مصادیق زمین‌خواری تأکید کرد و گفت: تیم‌های گشت و نظارت یگان حفاظت به صورت مستمر در حال پایش اراضی ملی استان هستند و از شهروندان عزیز درخواست می‌شود؛ در صورت مشاهده هرگونه ساخت‌وساز مشکوک یا تصرف اراضی، مراتب را جهت پیگیری سریع به شماره ۳۳۳۳۳۳۱۷ اطلاع‌رسانی نمایند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.