فرمانداری بندرلنگه: شهروندان نگران صدای انفجار نباشند

خبرآنلاین دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 11:39
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بندرلنگه از احتمال شنیده شدن صدای انفجارهای کنترل‌شده در این شهرستان خبر داد و تأکید کرد شهروندان نگران نباشند.

به گزارش خبرآنلاین، مهدی صابری معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بندرلنگه روز دوشنبه گفت: به منظور پاک‌سازی مناطق مختلف شهرستان، به‌ویژه جزایر از بقایای پرتابه‌های عمل‌نکرده و مهمات باقی‌مانده از حملات اخیر آمریکایی-صهیونیستی، عملیات خنثی‌سازی و انفجار کنترل‌شده این مهمات توسط تیم‌های تخریب در دستور کار قرار گرفته است.

‌وی یادآور شد: این اقدامات از ساعت 9 صبح امروز تا ۱۸ عصر امروز انجام می‌شود و صداهایی که احتمالاً در طول این ساعات شنیده خواهد شد، ناشی از این عملیات ایمن‌سازی توسط تیم های تخریب است و هیچ‌گونه جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

صابری از مردم خواست اخبار را تنها از مراجع رسمی دنبال کرده و به شایعات توجه نکنند.

در هفته‌های اخیر چند مرحله عملیات مشابه در نقاط مختلف استان انجام شده است.

این اقدامات در چارچوب برنامه‌های دوره‌ای پاکسازی و ایمن‌سازی مناطق نظامی و پیرامونی صورت می‌گیرد تا از هرگونه خطر احتمالی برای ساکنان جلوگیری شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.