۱۷۰ بیمار تالاسمی در لرستان نیازمند دریافت مستمر خون هستند

خبرآنلاین شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 12:28
همزمان با ۱۸ اردیبهشت ماه و روز جهانی تالاسمی، دکتر علی سوری با حضور در بخش بیماران تالاسمی شهدای عشایر ضمن عیادت از بیماران از زحمات پرستاران و پرسنل این بخش تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ،دکتر علی سوری همزمان با روز جهانی تالاسمی درجمع پرسنل و بیماران بخش تالاسمی بیمارستان شهدای عشایرخرم‌آباد حضور یافت. 

وی دراین دیدارصمیمانه با اهدای لوح و شاخه گل از تلاش‌های شبانه‌روزی، صبر و ایثار پرستاران و پرسنلی که نقش بسزایی درکاهش آلام این بیماران دارند تجلیل کرد.

دکتر سوری در حاشیه این مراسم با اشاره به وضعیت بیماران خاص در استان اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۱۷۰ بیمار مبتلا به تالاسمی در لرستان زندگی می‌کنندکه شرایط درمانی ویژه‌ای دارند، حیات و کیفیت زندگی این عزیزان وابستگی مستقیمی به دریافت فرآورده‌های خونی دارد به طوری که این بیماران باید به صورت مستمر و هر دو هفته یک‌بار خون تازه دریافت کنند.

وی در ادامه با تاکید بر نقش حیاتی مشارکت‌های مردمی در روند درمان این بیماران گفت: تامین خون کافی، سالم و تازه برای بیماران تالاسمی استان تنها در سایه همدلی و مشارکت مستمر مردم نوعدوست امکان‌پذیر است. 

دکتر سوری در پایان ضمن دعوت از عموم شهروندان برای پیوستن به جمع اهداکنندگان خون تصریح کرد: از تمامی مردم شریف استان تقاضا داریم با اهدای خون خود یاری‌گر کادر درمان در تامین این نیاز حیاتی باشند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.