اژه‌ای: همراهی بادشمن، خیانت است؛ برخورد می‌کنیم!

تابناک شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 11:01
ما در شرایط جنگی به سر می‌بریم، مگر ایجاد رخوت و سستی در اراده پولادین ملت ایران، خواست دشمن نیست؟ 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی اژه‌ای در جمع تعدادی از صاحبین تریبون و قلم گفت: با دیده اغماض نگوییم فلان فرد، صرفاً فلان مطلبِ کذبِ تولیدشده توسط دشمن را بازنشر کرده است! این‌ها اقدامات کوچکی نیست. 

به گزارش تابناک به نقل از میزان؛ ما در شرایط جنگی به سر می‌بریم، مگر ایجاد رخوت و سستی در اراده پولادین ملت ایران، خواست دشمن نیست؟ 
مگر فردی که شایعه تولیدشده دشمن را بازنشر می‌دهد، جز در جهت امیال و اغراض او گام برمی‌دارد؟ 

فردی که به هر نحوی از انحاء با دشمن متجاوز، درنده و کودک‌کش، همراهی و هم‌صدایی کرده، نه صرفاً یک عنصر معاند یا ضدانقلاب، که یک ایران‌ستیز و خائن به وطن است؛ ما در قوه قضاییه به صورت فوق‌العاده به پرونده این عناصر رسیدگی می‌کنیم.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.