پایدارسازی آبرسانی به بیش از ۱۵۰۰ مشترک آبدانانی

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 10:47
ایلام - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از پایداری آبرسانی به بیش از یک هزار و ۵۰۰ مشترک آبدانانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمدی در تشریح، جزئیات عملیات گفت: الکتروپمپ چاه آب «تنگه پونه» به دلیل بروز نقص فنی، موجب اختلال در روند آبرسانی به بخشی از مشترکین تحت پوشش شده بود. با توجه به اهمیت تأمین آب آشامیدنی سالم و پایدار، بلافاصله برنامه عملیاتی برای تعویض این تجهیزات تدوین و اجرا گردید.

وی افزود: این عملیات با بهره‌گیری از توان فنی همکاران ستاد و نیروهای داخلی و با رعایت بالاترین استانداردهای فنی و ایمنی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام رسید. پس از نصب و راه‌اندازی الکتروپمپ جدید، چاه «تنگه پونه» مجدداً وارد مدار بهره‌برداری گردید و در حال حاضر، آب آشامیدنی مورد نیاز بیش از ۱۵۰۰ خانوار با فشار و کیفیت مطلوب در حال توزیع است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.