تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در صبح شنبه

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 08:39
بنابر اعلام مرکز جامع اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، ترافیک صبحگاهی در برخی معابر و بزرگراه های پایتخت در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ترافیک صبحگاهی در مسیر غرب به شرق، بزرگراه های شهید همت از شهید باکری تا خیابان گاندی، حکیم از شقایق تا پل شیخ فضل الله نوری، آبشناسان از سردار جنگل تا بزرگراه اشرفی اصفهانی و لشگری از تهرانسر تا فرودگاه مهرآباد کم کم در حال شکل گیری است.

مسیر شرق به غرب بزرگراه های شهید بابایی از بلوار هنگام تا پل امام علی (ع)، صدر ازبزرگراه شهید صیاد شیرازی تا مدرس، شهید سلیمانی از امام علی (ع) تا پل سید خندان و زین الدین از شمیران نو تا بزرگراه شهید صیاد شیرازی ترافیک در حال شکل گرفتن است.

مسیر جنوب به شمال بزرگراه های نواب صفوی از ۹دی تا تونل توحید، بسیج بالاتر ازسه راه افسریه تا قصر فیروزه و شیخ فضل الله نوری از پل جناح تا پل جلال آل احمد نیز ترافیک در حال شکل گیری است.

پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد؛ رانندگان لطفا با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی نسبت به خودرو جلویی در سطح شهر حرکت کنید چرا که طبق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در صورتی که فرد با سرعت بیش از حد مجاز، رانندگی نماید مشمول اعمال قانون شده در نتیجه نمره منفی برای وی منظور می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.