اقتصادنیوز: فرماندار شهرستان بندرلنگه از مفقود شدن 6 نفر در حمله شب گذشته جنگندههای آمریکایی به شناورهای باری و صیادی ایران خبر داد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، فواد مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: در حمله جنگنده های آمریکایی به شناورهای باری و صیادی ایران نزدیک بندر خصب کشور عمان، ۶ نفر مفقود شدند.
وی افزود: ۶ فروند قایق متعلق به اهالی بندرمعلم بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه در این حادثه هدف قرار گرفتند که در مجموع ۲۰ نفر سرنشین داشتند.
فرماندار شهرستان بندرلنگه ادامه داد: ۶ نفر در این حادثه مجروح شدند که به بیمارستان خصب منتقل شدهاند و حال عمومی مجروحان مساعد است و هماکنون در بیمارستان عمان بستری هستند. همچنین سایر سرنشینان به سلامت بازگشتند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.