۶ مفقود در حمله شب گذشته آمریکا به شناورهای صیادی و باری بندرمعلم

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 03:50
بندرلنگه- فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: در حمله شب گذشته جنگنده‌های آمریکایی به شناورهای باری و صیادی ایران نزدیک خصب، کشور عمان، ۶ نفر مفقود شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فواد مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: در حمله شب گذشته دشمن، جنگنده های آمریکایی به شناورهای باری و صیادی ایران نزدیک بندر خصب کشور عمان، ۶ نفر مفقود شدند.

وی افزود: ۶ فروند قایق متعلق به اهالی بندرمعلم بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه در این حادثه هدف قرار گرفتند که در مجموع ۲۰ نفر سرنشین داشتند.

فرماندار شهرستان بندرلنگه ادامه داد: ۶ نفر در این حادثه مجروح شدند که به بیمارستان خصب منتقل شده‌اند و حال عمومی مجروحان مساعد است و هم‌اکنون در بیمارستان عمان بستری هستند. همچنین سایر سرنشینان به سلامت بازگشتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.