واردات خودرو در حال انجام است

دنیای اقتصاد شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 00:04
خبرگزاری صداوسیما: سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: واردکنندگان خودرو مانند صف شکن هستند هر مسیری که مسدود شود به سرعت مسیر‌های جایگزین را پیدا و خودرو وارد کشور می‌کنند. عزت‌الله زارعی با اشاره به آمار‌های واردات خودرو گفت: در سال۱۴۰۲ تعداد خودرو‌های واردشده ۱۲هزار دستگاه بود، در سال۱۴۰۳ حدود ۶۰هزار دستگاه و در سال۱۴۰۴ حدود ۷۵هزار دستگاه وارد کشور شد. وی تاکید کرد: این میزان واردات با کمترین فشار را بر سهمیه‌های ارزی وارد کرد.سخنگوی وزارت صمت افزود: در فروردین امسال ۴هزار و ۸۰۰دستگاه خودرو وارد کشور شد. عزت‌الله زارعی درباره خودرو‌های مانده در گمرکات گفت: تعدادی خودرو در گمرکات باقی‌مانده بود که ترخیص شدند.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.