تصادف و واژگونی در دو محور فارس، ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 23:36
شیراز- روابط عمومی مرکز اورژانس فارس اعلام کرد: تصادف و واژگونی در دو حادثه رانندگی در محورهای نورآباد و خرم‌ بید این استان ، ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی مرکز اورژانس فارس اعلام کرد: عصر جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ دو حادثه رانندگی در محورهای نورآباد و خرم‌ بید، در مجموع ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت.

اولین حادثه

نخستین حادثه ساعت ۱۵:۱۲ در محور نورآباد به سپیدان، ۵ کیلومتر قبل از بربید رخ داد.

در این حادثه یک دستگاه پژو ۴۰۵ به دلیل انحراف از مسیر، باعث مصدومیت ۵ نفر شد؛ از میان مصدومان، یک نفر با حمایت درمانی به بیمارستان ولیعصر(عج) نورآباد اعزام و ۴ نفر دیگر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

دومین حادثه

دومین حادثه ساعت ۱۶:۰۵ در خرم‌بید، گردنه شهید آباد و بعد از ایستگاه راه‌آهن اتفاق افتاد.

در این سانحه یک دستگاه خودروی ال ۹۰ واژگون شد که تمام ۵ سرنشین آن مصدوم و همگی با دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی، برای تکمیل درمان به بیمارستان ولیعصر(عج) خرم‌ بید منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.