ترامپ راهی جز بُن‌بست ندارد

همشهری آنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 20:38
روزنامه تلگراف در گزارشی راه های پیش روی ترامپ در جنگ با ایران را بیان و تصریح کرده که همه آنها برای رئیس‌جمهور آمریکا بد هستند.

به گزارش همشهری آنلاین؛ روزنامه تلگراف در گزارشی راه های پیش روی ترامپ در جنگ با ایران را بیان و تصریح کرده که همه آنها برای رئیس‌جمهور آمریکا بد هستند.

راه اول؛ اینکه ترامپ برای بازکردن تنگه هرمز به ایران امتیاز بدهد، در این صورت ترامپ متهم میشود به «تسلیم شدن».

راه دوم؛ اینکه ترامپ تنش نظامی را تشدید کند که این گزینه قیمت نفت را به بالای ۱۵۰ دلار میرساند، بازارهای بورس جهانی را به مرز فروپاشی می کشاند و آمریکا را به باتلاقی بزرگ تر از عراق و افغانستان گرفتار میکند.

راه سوم؛ اینکه ترامپ وضعیت موجود را ادامه دهد و منتظر بماند تا اقتصاد جهانی به سمت رکود برود. به نظر تلگراف این راه هم برای ترامپ یعنی شکست؛ چون باعث میشود تا ایران به صادرات غیر رسمی خود ادامه دهد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.