رسانه‌ها مسئول زنده نگه داشتن صدای کارگران هستند

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 19:17
شیراز- مدیرکل کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: رسانه‌ها صدای کارگران و روایتگر تلاش نیروی کار، تولید و اقتصاد در جنگ تحمیلی سوم باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید بیاری عصر جعمه در دیدار نمایندگان تشکل‌های کارگری فارس با مدیرکل صداوسیمای فارس ضمن گرامیداشت ایام هفته کار و کارگر بر نقش کارگران در توسعه اشاره کرد و گفت: نرخ بهره‌وری موضوعی است که باید مورد توجه تحلیلگران بازار کسب و کار قرار گیرد.

بیاری وظیفه سازمان ملی بهره وری را در این زمینه بسیار مهم و اثرگذار دانست که باید نقش این نهاد در بازار کار ارزیابی و نواقص اصلاح شود.

وی در ادامه به اجرای هفت طرح تحول آفرین حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان اشاره کرد و افزود: رونمایی و اجرای این طرح‌ها در نیمه سال گذشته و همزمان با هفته دولت انجام شد و تا کنون نتایج بسیار درخشانی در این حوزه در فارس کسب شده و این طرح‌ها به نتیجه رسیده و برای اجرا در سطح ملی آماده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس بر گسترش خدمات کیفی، مستمر و روزانه به جامعه تاکید کرد و گفت: درب اتاق مدیران باید همیشه به روی جامعه و مردم باز باشد و مدیران همواره پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی در ادامه ساخت و تکمیل بیمارستان شماره ۲ تامین اجتماعی فارس را ضرورتی برای این استان و جامعه کارگری برشمرد و گفت: سال‌های سال است که عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان کند پیش رفته و عملا متوقف مانده است که با شروع کار دولت چهاردهم این موضوع در دستور کار و تاکید وزیر کار قرار گرفت و تاکنون دهها جلسه برای تکمیل این پروژه انجام شده است.

بیاری تاکید کرد: برای تکمیل بیمارستان شماره ۲ تامین اجتماعی در استان فارس نیازمند همتی ملی هستیم که نقش رسانه ملی در این خصوص بسیار اثرگذار است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.