ادعای سنتکام: دو نفتکش ایرانی را هدف قرار دادیم

فرارو جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 18:01
سنتکام طی اطلاعیه ای ضمن تایید گزارش ها در خصوص حمله به نفتکش های خالی ایران، مدعی شد که دو نفتکش ایرانی را هدف قرار داده است.

سنتکام با انتشار اطلاعیه‌ای گزارش‌ها منتشر شده درخصوص حمله امروز امریکا به نفتکش‌های خالی ایران را تایید کرد.

به گزارش فرارو، فرماندهی مرکزی ایالات متحده در این اطلاعیه مدعی شد:

ما دو کشتی ایرانی را از کار انداختیم

ما اقدامات محاصره‌ای علیه دو نفتکش خالی با پرچم ایران اعمال کردیم

این نفتکش‌ها در تلاش بودند تا در یک بندر ایرانی در خلیج عمان پهلو بگیرند

ما با استفاده از مهمات دقیق، نفتکش‌ها را هدف قرار دادیم و مانع ورود آنها به ایران شدیم

تعداد نفتکش‌هایی که از 6 مه از کار انداخته‌ایم به سه فروند رسیده است

فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) در این خصوص گفت: نیروهای ما متعهد به اجرای محاصره کشتی‌هایی هستند که به ایران وارد یا از آن خارج می‌شوند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.