پایان پرونده ۱۳ شرور در شاهرود با کشف ۱۵ سلاح!

تابناک جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 15:21
فرمانده انتظامی شاهرود از جمع آوری ۱۵ سلاح غیرمجاز طی ۴۸ ساعت در شهرستان خبر داد و گفت: ۱۳ فرد خاطی به مراجع قضایی شاهرود معرفی شدند.

سرهنگ علیرضا شائینی ظهر جمعه در حاشیه خطبه‌های نماز جمعه شاهرود در گفتگو با خبرنگاران از اجرای طرح برخورد با دارندگان سلاح شکاری در این شهر خبر داد و بیان کرد: مدت زمان اجرای طرح بازه ۴۸ ساعت بوده است.

به گزارش تابناک به نقل از مهر، وی اهداف طرح را ایجاد آرامش و تامین امنیت شهروندان برشمرد و ادامه داد: در این ماموریت رصد اطلاعاتی و عملیاتی پلیس به کارگیری شده است.

فرمانده انتظامی شاهرود با تاکید به اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، اضافه کرد: در این راستا هیچ گونه مماشاتی در کار نخواهد بود و با متخلفان برخورد می شود.

شائینی به لزوم تداوم این طرح تاکید کرد و اظهار داشت: در این طرح پلیس موفق به شناسایی و ضبط ۱۵ قبضه سلاح شکاری از متخلفان شد.

وی اظهار داشت: در این رویداد ۱۳ فرد خاطی دستگیر و به مراجع قضایی شاهرود برای ادامه سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.