کشف بیش از ۶۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شادگان

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 14:32
اهواز ـ فرمانده انتظامی شهرستان شادگان از کشف ۶ هزار و ۱۶۰ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ روح‌اله عشیری ظهر امروز جمعه در گفتگویی رسانه ای اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و تشدید اقدامات کنترلی، مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ دارخوین و یگان امداد، طی انجام چند مأموریت مختلف موفق به کشف ۶۱۶۰ لیتر سوخت قاچاق شدند.

وی افزود: در این عملیات ۵ نفر از عاملان قاچاق سوخت شناسایی و دستگیر شدند و ۵ دستگاه خودرو که در امر جابه‌جایی سوخت خارج از شبکه توزیع مورد استفاده قرار می‌گرفتند، توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه ارزش سوخت قاچاق شده به میزان ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآوردشده، به متخلفان هشدار داد: افرادی که بخواهند به صورت غیرقانونی اقدام به قاچاق کالا کنند با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهند شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.