سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به آمریکا گفت: قبلا گفتهایم و الان هم تکرار میکنیم با چند تا ناوچه و ناو که هیچ، با کل نیروی دریاییتان هم توان عبور از تنگه هرمز را نخواهید داشت. فقط مثل یک بچه لوس میآیید، کتک میخورید و بر میگردید.
به گزارش ایسنا، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، در واکنش به ادعاهای ترامپ درباره عبور ناوشکن آمریکایی در تنگه هرمز، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:
«با این رییسجمهور و با آن وزیر دفاع احمق بنظرم بهجای USA بگوییم USI، United States of IDIOT'S، ایالات متحده احمقها
آدم احمق دو بار با چند تا ناوچه و ناوشکن راه افتاده است که از تنگه هرمز بگذرد.
قبلا گفتهایم و الان هم تکرار میکنیم با چند تا ناوچه و ناو که هیچ، با کل نیروی دریاییتان هم توان عبور از تنگه هرمز را نخواهید داشت. فقط مثل یک بچه لوس میآیید، کتک میخورید و بر میگردید.»
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.