رئیس هیئت فوتبال مازندران و همسرش به کرونا مبتلا شدند

شمال نیوز دوشنبه 09 فروردین 1400 - 23:15
رئیس هیئت فوتبال مازندران پس از ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است.
رئیس هیئت فوتبال مازندران و همسرش به کرونا مبتلا شدند

شمال نیوز: رئیس هیئت فوتبال مازندران پس از ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، غلامرضا بهروان، رئیس هیئت فوتبال مازندران به دلیل عارضه مغزی ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد.

بهروان دیشب دچار عارضه مغزی شد و اورژانس او را به بیمارستان بوعلی برد و فعلا در بخش سی سی یو بستری است.

رئیس سابق سازمان لیگ و هیئت فوتبال مازندران همراه با همسرش در بیمارستان بستری هستند و تست کرونای هر دوی آن‌ها مثبت بوده است.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.