اورژانس: جسد خانم نامداری جراحت ظاهری نداشته است

مشرق نیوز شنبه 07 فروردین 1400 - 22:26
سخنگوی اورژانس کشور با بیان این‌که علت فوت آزاده نامداری در دست بررسی است، گفت: باتوجه به وضعیت پیکر کشف شده، حداقل ۱۲ ساعت از فوت آزاده نامداری می‌گذرد.

به گزارش مشرق، مجتبی خالدی با اشاره به فوت آزاده نامداری، اظهار داشت: ساعت ۱۸ و ۳۸ دقیقه امروز با اورژانس تهران تماسی مبنی بر کشف پیکر آزاده نامداری گرفته شد که نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: پیکر خانم نامداری جراحت ظاهری نداشته و جسد جهت بررسی تخصصی علت فوت به پزشکی قانونی تحویل داده شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره علت فوت مجری سابق صداوسیما افزود: علت فوت هنوز مشخص نیست و تیم اورژانس از صحنه خارج شده است، پلیس در صحنه حضور دارد و علت فوت توسط تیم جنایی بررسی خواهد شد.

خالدی در پاسخ به این سوال که چه مدت از زمان فوت نامداری می‌گذرد، تصریح کرد: بعد از فوت یک نفر، تا چند ساعت، جسد نرم است اما بعد از ۱۰ الی ۱۲ ساعت، پدیده جمود نعشی رخ می‌دهد و باتوجه به وضعیت پیکر کشف شده، حداقل ۱۲ ساعت از فوت آزاده نامداری می‌گذرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.