مومنی: همه ارکان دولت و استانداران پای کار هستند

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 15:17
وزیر کشور با محکومیت جنایت ددمنشانه رژیم صهیونیستی از مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند و تاکید کرد: همه ارکان دولت و استانداران پای کار هستند.

همه ارکان دولت و استانداران پای کار هستند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اسکندر مومنی وزیر کشور در گفت‌وگو با شبکه خبر ضمن تسلیتِ شهادت تعدادی از شهروندان از جمله زنان و کودکان، فرماندهان و دانشمندان هسته‌ای در پی حملات بامداد رژیم صهیونیستی، گفت: این جنایت ددمنشانه و بزدلانه را محکوم می‌کنیم و بدون تردید انتقام سختی گرفته خواهد شد.

وی افزود: در همان لحظات اولیه دستورات لازم صادر شد، تمامی استانداران در سراسر کشور در محل کار خود حاضر هستند. جلسات مربوطه، کمیسیون ها و شورای تامین استان‌ها تشکیل شد و خدمات‌رسانی به صورت عادی جریان دارد.

مومنی ادامه داد: همچنین ستاد مدیریت بحران با حضور همه دستگاه‌های امدادی، اورژانس، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و هلال احمر به طور مستمر در حال فعالیت هستند و رصد وضعیت و اقدامات لازم صورت می‌گیرد. مردم اطمینان خاطر داشته باشند که همه ارکان دولت پای کار هستند؛ اداره امور قائم به شخص نیست، این را در تاریخ حدود نیم قرن انقلابمان نشان داده‌ایم و اثبات کرده‌ایم.

وزیر کشور خطاب به مردم ایران تأکید کرد: به منظور حفظ نظم عمومی، از هرگونه اقدام شتاب‌زده که موجب اضطراب عمومی می‌شود، خودداری کنید. فقط به اطلاعات رسمی و معتبر توجه کنید.

وی از مردم خواست: اخبار و دستورالعمل‌های رسمی را فقط از رسانه ملی، کانال‌های ارتباطی و رسانه‌های رسمی دریافت کنید. فعالان فضای مجازی نیز امنیت روانی جامعه را در اولویت اول خود قرار دهند.

وزیر کشور ادامه داد: حتی الامکان از تردد غیرضروری پرهیز کنید. با کادر امدادی، درمان و اورژانس همکاری لازم را داشته باشید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.