معاون اول رئیس‌جمهور عازم بندرعباس شد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:52
معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بررسی ابعاد حادثه انفجار، آتش‌سوزی و همچنین روند فعالیت‌های جاری بندر شهید رجایی عازم بندرعباس شد.

معاون اول رئیس‌جمهور عازم بندرعباس شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دیدار با خانواده جانباختگان و مصدومان حادثه دلخراش انفجار و آتش‌سوزی بندر شهید رجایی بندرعباس و همچنین شرکت در نشستی درباره بررسی ابعاد و میزان خسارت‌های واردشده به این بندر و جبران خسارت بخش‌های آسیب دیده در این حادثه از جمله برنامه‌های معاون اول رئیس‌جمهور در این سفر است.

در این سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، رئیس سازمان بهزیستی، معاونان وزراتخانه‌های راه و شهرسازی، بهداشت و اقتصاد دکتر عارف را همراهی می‌کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.