حمله به نظامیان پاکستان در وزیرستان ۹ کشته داشت

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:40
ارتش پاکستان اعلام کرد که حمله عناصر تروریستی به پست نیرو‌های امنیتی در وزیرستان جنوبی منجر به کشته شدن ۹ نظامی این کشور شد.

حمله به نظامیان پاکستان در وزیرستان ۹ کشته داشت

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما گروهی از تروریست‌ها امروز در حوالی شیکای واقع در منطقه وزیرستان جنوبی در شمال غرب پاکستان پست نیرو‌های امنیتی را هدف حمله قرار دادند.

سخنگوی ارتش پاکستان با تایید این حادثه گفت که ۹ نظامی در این حمله تروریستی جان خود را از دست دادند.

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان موسوم به "فتنه خوارج" مسوولیت بسیاری از حملات به نیرو‌های امنیتی این کشور به ویژه در مناطق مرزی با افغانستان را برعهده می‌گیرد.

ارتش پاکستان می‌گوید از زمان تشدید تنش‌ها با هند در مرز‌های شرقی، حملات تروریستی در مرز‌های غربی خود با افغانستان نیز شدت یافته و این عناصر از سوی نیرو‌های خارجی از جمله هند پشتیبانی می‌شوند.

در مقابل،هند نیز پاکستان را به حمایت از شورشیان در منطقه کشمیر (تحت کنترل دهلی‌نو) متهم کرده و همچنین اسلام‌آباد را در طراحی حمله اخیر در پهلگام هند مقصر می‌داند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.