نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه یکی از ۱۴ بخش بندر شهید رجایی دچار حادثه شده است گفت: فعالیت سایر بخشهای بندر شهید رجایی بهصورت عادی جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرادی با اشاره به وضعیت فعالیت بندر شهید رجایی پس از حادثه انفجار گفت:فعالیت این بندر با دستوری که از سوی وزیر راه و شهرسازی صادر شده، در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه وزیر کشور هم تأکید داشته که هرچه سریعتر فعالیتهای بندر شهید رجایی باید به حالت عادی بازگردد افزود: در بخشهایی که سیستمها دچار آسیب شدهاند، کارشناسان و متخصصان با جدیت در حال رفع مشکلات هستند.
مرادی ادامه داد: در حال حاضر وقفهای در کار بندر شهید رجایی ایجاد نشده و تلاش شده تخلیه و بارگیری کانتینرها به شکل عادی انجام شود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.