یک ژاندارم فرانسوی قبل از خودکشی سه دخترش را کشت

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:03
یک پلیس ژاندارمری سه دختر بچه ۵، ۷ و ۱۰ ساله خود را کشت و سپس خودش در خانه خودکشی کرده است.

یک ژاندارم فرانسوی قبل از خودکشی سه دخترش را کشتبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس؛ یک افسر ژاندارمری فرانسه عصر روز یکشنبه، سه دخترش را کشت و سپس خودکشی کرد. این عمل وحشتناک در خانه سازمانی ژاندارمری فرانسه (تیپ حمل و نقل هوایی) در شهر وِمارس در استان وال دوواز در شمال پاریس رخ داده است.
در این حادثه تکان دهنده، یک پلیس ژاندارمری سه دختر بچه ۵، ۷ و ۱۰ ساله خود را کشت و سپس خودش در خانه خودکشی کرد.
به گزارش رسانه‌ها، شرایط فاجعه هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد یک مشکل حاد خانوادگی عامل این جنایت بوده است. تحقیقات درباره این حادثه در دادسرای نظامی فرانسه دنبال می‌شود.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.