خروج قطار از ریل در هند چهار کشته برجا گذاشت

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:39
بر اثر خروج قطار از ریل در ایالت بیهار هند چهار تن کشته و تعدادی زخمی شدند.

خروج قطار از ریل در هند چهار کشته برجا گذاشتبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  خروج قطار سریع السیر شمال شرق هند در ایالت بیهار از ریل ، دستکم چهار کشته و حدود ۱۰۰  زخمی بر جای گذاشت.
به گفته مسولان این ایالت؛  حادثه در نزدیکی ایستگاه راغوناتپور در نزدیکی بوکسار رخ داد.
این قطار از پایانه آناند ویهار در دهلی  در مسیر کاماخیا در نزدیکی گواهاتی عازم آسام بود.
آشوینی کومار چوبی وزیر دولت مرکزی  درباره این حادثه گفت:  گروههای ملی و ایالتی و نیروهای واکنش به بلایای طبیعی به محل حادثه رسیده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.