واکنش ایران به انتساب انفجار نطنز به رژیم صهیونیستی

همشهری آنلاین جمعه 20 تیر 1399 - 13:54
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه درباره انفجار در سایت نطنز نهادهای ذی‌ربط امنیتی در حال بررسی جزئیات هستند، گفت: هدف رسانه‌ها از منتسب کردن انفجار به رژیم صهیونیستی در واقع کمک‌کردن به وجهه و هیمنه پوشالی آن است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سید عباس موسوی در نشست‌خبری با اصحاب رسانه استان اصفهان درباره انفجار در سایت هسته‌ای نطنز اظهار داشت: هر اتفاقی که هر جایی بیافتد ممکن است اسرائیلی‌ها خود را سریع مطرح کنند و ابتکار کار را به‌عهده بگیرند. در حال حاضر برای صحبت و قضاوت از علت و عامل اصلی انفجار زود است و نهادهای ذی‌ربط امنیتی در حال بررسی تمام جزئیات انفجار هستند و اگر به این نتیجه برسند که دست عوامل خارجی در کار بوده، اعلام خواهند کرد و عواقبی هم خواهد داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سیاست‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی ادامه داد: این رژیم در سطح بین‌المللی در حال مظلوم‌نمایی است و کاری می‌کند که ترحم و توجه جهان را جلب کند، اما همین رژیم در مسائل منطقه‌ای رویکرد خشن دارد و با مشت آهنین به مردم فلسطین و کشورهای همسایه و به‌طور کلی در منطقه خود را نشان می‌دهد. هدف رسانه‌ها از منتسب‌کردن انفجار سایت نطنز به رژیم صهیونیستی در واقع کمک‌کردن به وجهه این رژیم و هیمنه پوشالی آن است.

  • متن کامل سخنان سخنگوی وزارت خارجه را از لینک زیر بخوانید:

اظهارات مهم سخنگوی وزارت خارجه درباره جزئیات حادثه نطنز و قرارداد ۲۵ ساله با چین

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.