کمند امیر سلیمانی هم کوچه ای سیروس گرجستانی از خاطرات گفت

رکنا پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:15
رکنا: کمند امیر سلیمانی از جای خالی سیروس گرجستانی و خاطراتش گفت.

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، کمند امیر سلیمانی بعد از انتشار خبر فوت سیروس گرجستانی بازیگر مطرح و پیشکسوت کشورمان در صفحه اینستاگرامش نوشت:

" خونه عمو سیروس سه تا خونه با ما فاصله داره و‌من کیف میکردم وقتی یه بعدازظهرایی از سر کار بر میگشتم و میدیدم با بابا نشستن گل میگن و گل میشنفن.

سیروس گرجستانی

با لپای گل انداخته و لبخند شیرین و طنازی خاص خودش. عمو‌سیروس برای زندگیش برنامه های جدید و دراز مدت داشت. قرار نبود به این زودی بره یعنی اصلا بهش نمیومد که بخواد بره. لابد اونم مثل همه ما خسته شده بود و عزم رفتن کرده بود ولی اینجوری بی خبر و یهویی حق ما نبود. دیگه چه جوری بیایم تو کوچه و شما نباشی؟جات تو محله مون و بین هنرمندان همیشه خالیه. روحت شاد" .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.