اعطای نشان آزادی ملت ایران به خادم شاهچراغ 

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:54
  تهران-ایرنا- نشان «آزادی ملت ایران» به فرزاد بادپا خادم فداکار حرم مطهر شاهچراغ در برج آزادی؛ مرکز فرهنگی هنری انقلاب اسلامی اعطا شد.

به گزارش ایرنا، فرزاد بادپا با حضور در برج آزادی ضمن بازدید از این مجموعه مورد تقدیر قرارگرفت و نشان آزادی ملت ایران توسط سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وی اهدا شد.

در این مراسم که با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران، مهدی سالم مدیرعامل بنیاد رودکی و فرزاد هوشیار پارسیان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

فرزاد بادپا به شرح حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) پرداخت و بیان کرد که هر فرد ایرانی، هر مسلمان شیعه که این صحنه را می دید این اقدام را انجام می داد و من نیز فقط خادم اهل بیت هستم و این توفیقی بود که خود حضرت احمد بن موسی علیه السلام به من داد و من را بیمه کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.