سقوط تیرچه‌های بتنی از روی جرثقیل در مشهد دردسرساز شد

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:47
مدیرعامل آتش نشانی مشهد از وارد شدن خسارت به یک خودرو و تأسیسات برق در محدوده مرکزی این شهر در پی ریزش تیرچه‌های بتنی پیش ساخته از روی جرثقیل درحین جابه‌جایی خبر داد.

مجید فرهادی با بیان این مطلب گفت: در پی اعلام به سامانه ۱۲۵ مبنی بر ریزش‌ قطعات بتنی بر روی یک خودرو و شبکه برق در خیابان شهید سپهبد قرنی،ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۵۱ را به محل اعلامی اعزام کرد که با حضور امدادگران مشخص شد، تعدادی از تیرچه‌های بتنی پیش ساخته حین انتقال از روی زمین به داخل یک پروژه ساختمانی در حال احداث به دلیل نامشخصی پس از شکسته شدن بوم جرثقیل از ارتفاع ۲۵ متری سقوط کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، وی ادامه داد: این اتفاق ضمن خسارت به یک خودرو پراید موجب به وجود آمدن آسیب به شبکه برق شده بود که بلافاصله آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه کرده و مکان را تحویل کارشناسان اتفاقات برق و عوامل شهرداری دادند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.