۱۵ مصدوم و فوتی در دو حادثه رانندگی در چهارمحال و بختیاری

مشرق نیوز شنبه 25 بهمن 1399 - 02:14
حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در استان چهارمحال و بختیاری، ۱۳ مصدوم و دو فوتی بر جای گذاشت.
به گزارش مشرق، محمد حیدری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در استان چهارمحال و بختیاری، ۱۳ مصدوم و دو فوتی بر جای گذاشت.

او افزود: در حادثه اول در جاده سفید دشت به سمت فرادنبه، تصادف خودرو ال ۹۰ و سمند هشت مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

حیدری اضافه کرد: کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس استان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب مصدومان را با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن منتقل کردند.

او ادامه داد: در حادثه دوم نیز که در جاده شهرکرد به خوزستان حوالی شمس آباد اتفاق افتاد بر اثر برخورد دو خودروی پراید پنج نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

حیدری گفت: کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس استان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب مصدومان این حادثه را نیز با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.