ماجرای حمله عصبی به دانش‌آموزان در اردوی سواد رسانه‌ای اصفهان

الف جمعه 11 اردیبهشت 1405 - 13:35
صبح امروز تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در اصفهان به اردوی آموزشی سواد رسانه اعزام می‌شوند که سه دانش‌آموز دچار حمله عصبی می‌شوند، ماجرای این اتفاق را در این خبر بخوانید.

به گزارش فارس، صبح امروز تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای به اردوی آموزشی سواد رسانه در خمینی‌شهر اعزام می‌شوند.

پورحسین مدیر مدرسه در گفت‌وگویی اظهار کرد: برای تاثیر پذیری تلقین، بر روی صحنه نمایش به دانش آموزان اعلام شده واکسنی ساخته شده که می‌تواند بیماری را درمان کند و برای اجرا و همراهی با این نمایش به چهار داوطلب نیاز است.

وی افزود: پس از مصرف، این واکسن خوراکی( حاوی آب و عرق نعناع)، یکی از دانش آموزان دقایقی پس از مصرف، دچار بیحالی و بیهوشی می‌شود. 

پورحسین ادامه داد: پس از این ماجرا، دو تن از دانش آموزان دیگر، بعد از دیدن بیهوشی و هرج و مرج و سر و صدای محیط، شوکه و دچار حمله‌ی عصبی شده و هر سه راهی اورژانس می‌شوند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.