زنده گیری مار سمی در مهاباد

رکنا چهارشنبه 18 تیر 1399 - 12:48
حوادث رکنا : یک مار سمی در مهاباد شناسایی شد و به دامان طبیعت توسط آتش نشانان بازگشت.

مدیر عامل آتش نشانی مهاباد از زنده گیری یک حلقه مار سمی در پارک سید قطب این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا ، احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرستان مهاباد گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر وجود یک حلقه مار در پارک سید قطب مأموران آتش نشانی به محل اعزام شدند و با تجهیزات ویژه مارگیری، این مار سمی و خطرناک را قبل از آنکه به کسی آسیب بزند، به دام انداختند.

در صورت مشاهده مار چه کنیم؟

او با بیان اینکه این مار در محل مناسب و در طبیعت رهاسازی شد، افزود: در صورت مشاهده مار در محیط‌های مسکونی، ضمن حفظ خونسردی، مراتب را به سازمان آتش نشانی (۱۲۵) اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.