رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: زن و مرد جوان دامغانی به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باختند.
به گزارش فارس از سمنان به نقل از روابطعمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، محمدعلی طاهری، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: حادثهای عصر امروز به مرکز اورژانس اطلاع داده شد.
وی علت این حادثه را مسمومیت با مونوکسید کربن ناشی از نقص آبگرمکن عنوان کرد و از فوت زن ۲۸ ساله و مرد ۳۰ ساله در این حادثه خبر داد.
طاهری یادآور شد: چند ساعت از فوت این زن و مرد گذشته بود که پیکر بیجان آنان کشف شد.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.