بخشی از پاساژ علاء‌الدین دچار حریق شد

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 22:51
قسمتی از پاساژ علاء‌الدین که محل نگه‌داری ضایعات بود، آتش گرفت.

به گزارش فارس، سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در رابطه با جزئیات حادثه آتش سوزی در پاساژ علاء‌الدین اظهار کرد: حوالی ساعت ١٩:٣٠ عصر امروز یک مورد حادثه حریق در ساختمان علاالدین به سامانه ١٢۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در ساختمان علاالدین در تقاطع خیابان‌های حافظ و جمهوری اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل بیان کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریقی جزئی در قسمت پشت نمای این ساختمان رخ داده و منشا آن چند کارتن و مقوا بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: خوشبختانه سیستم اعلام حریق این ساختمان به درستی عمل کرده و تکنسین آموزش دیده آتش‌نشانی که در این پاساژ مستقر بوده نیز وارد عمل شده و از گسترش آن جلوگیری کرده است. این موضوع اهمیت توجه به ایمنی در ساختمان‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.

ملکی با بیان آنکه آتش‌نشانان نیز عملیات لکه‌گیری و ایمن‌سازی را انجام دادند، گفت: دقایقی بعد نیز ماموران آتش‌نشانی به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

به گفته وی پیش از این نیز سازمان آتش‌نشانی نسبت به برگزاری دوره‌های اطفای حریق برای نگهبانان این مجموعه اقدام کرده بودند. 

ساعتی قبل بخشی از پاساژ علاالدین که محل نگه‌داری ضایعات بود، دچار حریق شد و آتش‌نشانان در محل حادثه حضور یافتند که در فیلم زیر قابل مشاهده است.

 

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.