ورود کارشناسان سازمان انرژی اتمی به تهران

گسترش نیوز یکشنبه 27 آذر 1401 - 16:56
شبکه تلویزیونی رویترز در خبری فوری از سفر امروز یکشنبه کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران خبر داد.

یکی از سخنگویان آژانس بین المللی انرژی اتمی چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرده بود که بازرسان فنی این نهاد قرار است در ارتباط با مسائل ادعایی پادمانی برنامه صلح آمیز هسته ای ایران، امروز به تهران سفر کنند.

این سخنگوی آژانس بین المللی انرژی گفته بود: هدف از سفر ۱۸ دسامبر پرداختن به موضوعات برجسته پادمانی است که پیشتر گزارش شده بود.

از سوی دیگر، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران هم از برنامه سفر مسئولان آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داده و گفته بود که تعاملات ما با آژانس برقرار است و امیدواریم در جهت رفع موانع و ابهامات با آژانس یک گام رو به جلو برداشته شود.

یکی از سخنگویان آژانس بین المللی انرژی اتمی چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرده بود که بازرسان فنی این نهاد قرار است در ارتباط با مسائل ادعایی پادمانی برنامه صلح آمیز هسته ای ایران، امروز به تهران سفر کنند.

این سخنگوی آژانس بین المللی انرژی گفته بود: هدف از سفر ۱۸ دسامبر پرداختن به موضوعات برجسته پادمانی است که پیشتر گزارش شده بود.

از سوی دیگر، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران هم از برنامه سفر مسئولان آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داده و گفته بود که تعاملات ما با آژانس برقرار است و امیدواریم در جهت رفع موانع و ابهامات با آژانس یک گام رو به جلو برداشته شود.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.