اولتیماتوم قرارگاه خاتم‌ به آمریکا: مهار نکردن اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند

فرارو جمعه 05 تیر 1405 - 10:57
قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اعلام کرد: ایران پاسخ اقدامات خطرناک اسرائیل را حق خود می‌داند.

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با انتشار اطلاعیه‌ای تازه اعلام کرد: «تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران، اقدامی خطرناک و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم.»

به گزارش فرارو، در ادامه اطلاعیه آمده است: «اعلام می‌داریم چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود می‌داند.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.