با تعطیلی سینماهای مرکزی و پارس، از سینماهای میدان انقلاب، فقط سینما بهمن باقی میماند که در ضلع شرقی میدان واقع شده و برخلاف مرکزی و پارس، متعلق به بخش خصوصی نیست و حوزه هنری، مالک آن است.
بعد از شیوع کرونا سینماهای مرکزی(متعلق به بنیاد کامرانی) و پارس(تاسیس توسط اسماعیل کوشان و بعدها به مدیریت مرتضی شایسته) تعطیل شدند. واکسن آمد. کرونا کمرنگ شد، ولی سینماهای قدیمی میدان انقلاب دیگر باز نشدند.
درواقع این سینماها همراه با مخاطبانشان از دست رفتند؛ سینماهایی که حالا قرار است پاساژ یا پارکینگ طبقاتی شوند که اولی بر ترافیک منطقه میافزاید و دومی مرهمی است بر زخم کهنهای که بحران جای پارک نام دارد.
منبع خبر "
گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.