تیراندازی افراد ناشناس به ۲ سرباز پلیس راهور در چابهار

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 14:32
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که ساعت ۱۹ شب جاری در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی شهرستان چابهار دو نفر شرور مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و به سمت آنان تیراندازی و از محل متواری شدند.

به گزارش ایسنا، سردار محمد قنبری در تشریح این حادثه بیان کرد؛در اثر تیراندازی یکی از افراد مسلح که ملبس به لباس محلی بود سرباز وظیفه بنیامین فاضلی اهل سراوان از ناحیه  کتف مجروح و سرباز وظیفه عارف هوتی اهل چابهار نیز از ناحیه کتف مجروح شدند که هر دو سرباز وظیفه بلافاصله به بیمارستان منتقل و کادر درمان اقدامات فوری و خوبی را برای معالجه آنان شروع کردند.

سردار قنبری در ادامه بیان کرد؛با سرنخ های خوبی که به دست آمده و تیم ویژه ای از زبده ترین کارآگاهان در این زمینه تشکیل شده اقدامات گسترده ای برای دستگیری ضاربان از خدا بی خبر شروع شده و انشالله در کمترین زمان ممکن دستگیر، محاکمه و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

سردار قنبری گفت: این گونه اقدامات مزبوحانه پلیس را در ارائه خدمات به مردم مصمم تر می کند و مردم نیز هر گونه اطلاعاتی در این زمینه کسب کردند از طریق ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.