فروش نفت ایران افزایش یافت

گسترش نیوز شنبه 12 آذر 1401 - 22:00
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: فروش نفت کشور از مرز یک‌میلیون بشکه در روز گذشت و امروز به حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: فروش نفت کشور از مرز یک میلیون بشکه در روز گذشت و به حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه رسید.

وی افزود: فروش نفت در شش ماهه نخست امسال، افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد و از طرف دیگر، فروش فرآورده‌های نفتی که مشمول تحریم نیستند نیز در دستورکار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارکرد: نکته قابل توجه در شرایط کنونی این است که دسترسی‌های ما به منابع ارزی‌مان در خارج از کشور بیش از گذشته شده است.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: تکیه بر فروش فرآورده‌های نفتی می‌تواند درآمدهای ارزی قابل توجهی را برای ما به همراه داشته باشد.

 

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.