صدور احکام رتبه‌بندی ۱۶ هزار معلم در این استان+ جزئیات

گسترش نیوز شنبه 12 آذر 1401 - 13:18
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان گلستان گفت: احکام اصلی رتبه بندی ۱۶ هزار معلم در گلستان صادر شده است.

عباسعلی تمسکنی زاهدی اظهار کرد: پرداخت حقوق آذر ماه معلمان گلستانی بر اساس احکام اصلی رتبه بندی است و تاکنون احکام اصلی رتبه بندی حدود ۱۶ هزار نفر از معلمان گلستان صادر شد.

وی ادامه داد: رتبه یک برای تمام معلمان صادر و حقوق آبان نیز بر اساس آن حکم پرداخت شده بود، اما حقوق آذر براساس حکم اصلی رتبه بندی معلمان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: در احکام آذر ، معلمان بر اساس امتیازشان در رتبه‌های دو ، سه، چهار و پنج قرار گرفتند و تا ۲۰ آذر احکام تمام فرهنگیان صادر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در گلستان حدود ۲۱ هزار معلم مشغول به تدریس هستند که از این تعداد بیش از ۱۸ هزار نفر مشمول طرح رتبه بندی شده اند.

 

عباسعلی تمسکنی زاهدی اظهار کرد: پرداخت حقوق آذر ماه معلمان گلستانی بر اساس احکام اصلی رتبه بندی است و تاکنون احکام اصلی رتبه بندی حدود ۱۶ هزار نفر از معلمان گلستان صادر شد.

وی ادامه داد: رتبه یک برای تمام معلمان صادر و حقوق آبان نیز بر اساس آن حکم پرداخت شده بود، اما حقوق آذر براساس حکم اصلی رتبه بندی معلمان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: در احکام آذر ، معلمان بر اساس امتیازشان در رتبه‌های دو ، سه، چهار و پنج قرار گرفتند و تا ۲۰ آذر احکام تمام فرهنگیان صادر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در گلستان حدود ۲۱ هزار معلم مشغول به تدریس هستند که از این تعداد بیش از ۱۸ هزار نفر مشمول طرح رتبه بندی شده اند.

 

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.