سخنگوی وزارت صمت: گوشی آیفون ۱۴ به زودی رجیستری میشود؛ در رابطه با نحوه انجام رجیستری این گوشیها، به زودیها اطلاعرسانی میشود.
امید قالیباف گفت: گوشی آیفون ۱۴ در روند رجیستری قرار دارد و به زودی در مورد نحوه رجیستری آن اطلاعرسانی میشود.
وی اظهار داشت: به صورت انبوه و تجاری هیچ گونه گوشی تجاری و آمریکایی وارد نکردهایم.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: از آنجا که به صورت مسافری و همراه مسافر، گوشیهایی وارد کشور میشود، بنابراین به صورت راه حل نقطهای و محدود نیز به آن رسیدگی میکنیم.
منبع خبر "
گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.