توضیحات نوری درباره روند ارزیابی رتبه بندی معلمان

گسترش نیوز شنبه 28 آبان 1401 - 08:31
وزیر آموزش و پرورش گفت: روند ارزیابی طرح رتبه بندی معلمان کند پیش می رود و علت آن به دلیل کمبود نیروی ارزیاب هست.

یوسف نوری در حاشیه چهاردهمین نشست هم اندیشی سالانه ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: قانون رتبه بندی معلمان، ارتقای نظام تعلیم و تربیت را به همراه دارد.

وی اضافه کرد: برای اجرایی شدن این قانون، ارزیابان و هیاتهای ممیزی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و احکام معلمان صادر می شود.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص اهمیت ارتباط حوزه علمیه و نظام آموزشی نیز گفت: روحانیان و حوزویان از ارکان فرایند تربیت هستند و این ارتباط باید وسیع باشد.

نوری افزود: در دانشگاه فرهنگیان، از ظرفیت حوزویان به عنوان نمایندگان ولی فقیه و در گروه های معارف استفاده می شود و در نظام آموزشی نیز بر حسب تخصص در حوزه های مختلف تدوین کتاب های درسی و در روش‌های تربیتی از ظرفیت نیروهای حوزوی استفاده می شود.

 

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.