۲۲ مصدوم در تصادف اتوبوس با کامیون

همشهری آنلاین یکشنبه 05 بهمن 1399 - 14:13
در حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده قدیم قم ۲۲ نفر مصدم شدند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: حوالی ساعت ۳:۴۰ دقیقه صبح امروز ( یکشنبه ۵ دی ماه ۹۹)، خبر تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده قدیم قم (حسن آباد فشاپویه) گزارش و بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هفت دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه  ۲۲ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۲۱ نفر توسط تکنسین‌های اورژانس بعد از اقدامات اولیه به بیمارستانهای هفت تیر، بهارلو، لقمان و شهدای پاکدشت انتقال یافتند و یک  نفر در محل درمان شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.