مادر ۶۰ ساله نجات‌بخش ۳ نیازمند به عضو شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 28 دی 1399 - 10:29
بوشهر - رئیس مرکز فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مادر ۶۰ ساله نجات‌بخش سه نیازمند به عضو شد.

علیرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تقدیر از ایثار ماندگار یک خانواده نیک‌اندیش اظهار داشت: خانم اعظم عبدالهی که به علت سکته مغزی در بیمارستان امیرالمومنین گناوه بستری شده بود متأسفانه با وجود تلاش پزشکان به‌دلیل وسعت خون‌ریزی مغزی دچار مرگ مغزی شد.

وی اضافه کرد: با رضایت خانواده مهربان این مادر و با تلاش همکاران در آی. سی. یو بیمارستان امیرالمومنین، اورژانس هوایی و بیمارستان سلمان فارسی به بیمارستان سلمان فارسی برای برداشت عضو انتقال داده شد.

رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: سه عضو این خانم شامل ۲ کلیه و کبد برای پیوند به نیازمندان به عضو برداشته شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.