مسعود فراستی: متاسفم که از نوید محمدزاده تعریف و تمجید کردم + فیلم

رکنا دوشنبه 16 تیر 1399 - 09:59
رکنا: مسعود فراستی از کار نوید محمدزاده در ایفای نقش برای یک تیزر تبلیغاتی انتقاد کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، مسعود فراستی در رابطه با بیلبوردهای نوید محمدزاده که با تبلیغ سن ایچ و عطر خودش ، این روزها در سطح شهر دیده می شود ، گفت:

«یک بازیگر این روزها در حال اضافه کردن سبد کالا است و همه چی آن از پوستر و جای دوربین تا حالت بازیگر برای این تبلیغ بد است.

او در ادامه افزود: متاسفم برای بازیگری که ازش تعریف کرده بودم و ممکن است با این کارهایش ، حرفم  را پس بگیرم»

مسعود فراستی در جشنواره دو سال گذشته از بازی نوید محمدزاده در فیلم های «سرخپوست» و «متری شیش و نیم» ، که با سرمایه محمدصادق رنجکشان تولید شده است، تعریف و تمجید کرده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.